Za tolik hanby plakat nedovedu.
Tlučení na výra je slovo.
Tak špatná pravda a tak krásná řeč.
(Jan Skácel)

peklo na nebi

7. června 2009 v 11:31 |  Aktuálně
01.06.2009 - jiří mašek - Budoucnost
Letadlo zmizelo ve 3:33 z radarů.. peklo na nebi však teprve přijde

Aby se letadlo ztratilo je prakticky zcela nemožné. Jenže.. kde teda je?
Asi víte, že letadla se velkým a nebezpečným bouřkám vyhýbají. Tvrzení o blesku je tedy velmi zvláštní, byť stát se to samozřejmě může.
Letadla budou z nebe padat stále častěji. Nebe se nakonec promění v peklo a prakticky zcela ukončí leteckou dopravu tak, jak jsme ji znali. Letadla budou zasahována elektrickými výboji a budou v plamenech padat. Dokážete si představit, co se stane, až spadne za den třeba 180 letadel? Ano, vypukne panika...
Nikdo nebude vědět, co se děje. Někteří však ano. Třeba čtenáři OSUDu, nebo jejich známí ... :)) Jak dlouho už o nadcházejících problémech letadel píši? Dva roky? Tři roky? A jak říkám už nejen já, chcete-li si udělat letecký výlet, udělejte si ho raději letos.. pak už to možná dost dobře nepůjde tak snadno.
Zde je mé varování, které jsem v únoru poslal na příslušné oddělení národního leteckého dopravce ČSA, žádnou odezvu jsem nevyvolal, ale zřejmě teprve přijde, až se začnou nehody množit, nicméně pak už zase bude pozdě zasahovat.
Prosím, věnujte tomu pozornost, i když se Vám to bude zdát při prvním čtení trošku jako sci-fi.. během následujících měsíců a let se pravděpodobně přesvědčíte, že je to pravda, jen se obávám, zda s tím potom něco půjde ještě dělat a v podstatě ani nejsem přesvědčen, zda s tím lze něco dělat nyní... přesto považuji za svou (občanskou) povinnost ve chvíli, kdy jsem k těmto zjištěním nějak dospěl (neptejte se prosím nyní jak, to je na dlouho) a nějak je rozpracoval, předat to tam, kam to patří.

Na ČSA jsem psal již dvakrát, pokoušel jsem se různými způsoby, naposledy přes tiskové oddělení, žádná reakce...

Problémy, které lze očekávat v případě letecké přepravy většími dopravními letadly (a jejichž četnost se začne prudce zvětšovat):

- náhlé výpadky tahu motoru, resp. často u obou motorů naráz (aktualizace 1.6., k těmto poruchám již došlo)
- exploze tlakových lahví na palubě
- problémy s navigací (půjde zejména o to, že výškoměry nebudou ukazovat správnou výšku, problém bude zejména s módy poloautomatických či automatických navigovaných přistání) (aktualizace 1.6., k těmto poruchám již došlo)
- signalizace požáru na palubě či problémů s elektroinstalací (mnohdy půjde o plané poplachy) (aktualizace 1.6., k těmto poruchám již došlo)
- skutečné požáry na palubě, nebo požáry motorů
- problémy s hydraulikou vysouvání podvozků (aktualizace 1.6., k těmto poruchám již došlo)
- problémy při startech, zejména v letním počasí.. přehřívání motorů indikované na teploměrech a možná exploze (v takovém případě je nutné začít chladit ihned letadlo vodou)
- může se stát, že bude dokonce docházet k výpadkům sledování letadel na radiolokátoru ŘLP.. (aktualizace 1.6., k těmto poruchám již došlo)
Mé varování doplňuji o to, že na nebi budou vznikat časoprostorové díry, kterými budou letadla "mizet". Stejnými děrami budou přicházet různé objekty, energie, bytosti, naopak do naší dimenze.
Jsem zvědav, zda a kde se francouzské letadlo najde...
Některé zprávy uvádějí nikoliv 3:33, ale 4:14 a takže se ani tato data neshodují (ani konkrétní lokalizace katastrofy), avšak připomínám článek Davida Wilcocka nazvaný Zázrak 333, který analyzuje zázračné přistání amerického letadla na řece Hudson v čase.. tipujte.. ano, v 3:31 PM. Jak zaznamenaly kamery, přesně ve 3:33 došlo k ukončení evakuace lidí ven. Náhoda? Náhody samozřejmě neexistují. Takže nám chce někdo něco naznačit. Ale kdo a co? Modří už vědí..
Lidé i nadále čelí budoucnosti s globální nevědomostí, hluchotou a slepotou. To se většině z nich stane osudným.

Podnikl jsem další pokus vysvětlit ČSA a jejich senior inspektorce krizových situací, co se bude dít na nebi a s letadly ...

(posloupnost je v pořadí odspodu, kdy jsem znovu oslovil ČSA přes kontaktní webový formulář), hned o den později mi dává za pravdu nouzové přistání rumunského letadla (viz zde), kterému se nevysunul podvozek. Jak uvádějí Novinky.cz:
V krátké době za sebou je to již několikátý případ, kdy mělo letadlo potíže krátce před přistáním. Někteří odborníci na leteckou dopravu dávají množící se incidenty do souvislosti s globální hospodářskou krizí, která nutí letecké společnosti k úsporným opatřením. Ty se mohou odrazit na horším technickém stavu letadel.

Ano, o tom mne přesvědčuje i několik skalních skeptiků zde na OSUDu, kteří odmítají koncept transformace a změny fyzikálních a dalších podmínek na Zemi. Je to samozřejmě nesmysl, nehody z důvodů špatné péče, naopak, vozový i letecký park mládne.... nedovedu si představit dopravce (snad kromě některých hodně chudých), který by nedbal na bezpečnost cestujících. Jedna dvě havárie a byznys jde do háje....

> -----Original Message-----
> From: ČSA WebForm daemon <internet@csa.cz>
> Sent: Feb 25, 2009 5:52:58 PM CET
> To: <call.centre@csa.cz>
>
>
> Jméno a příjmení: jiří mašek
> Adresa: adresa
> Telefon: telefon
> E-mail: jm@osud.cz
>
> Text zprávy: Prosím o předání tohoto mailu kompetentním pracovníkům managmentu ČSA!
>
> Problematikou současné doby, která je mylně považována za "globální oteplování" se zabývám již řadu let.
>
> V souvislosti s posledními nehodami znovu naléhavě žádám o koordinaci a vytvoření krizového štábu, neboť tyto nehody budou pokračovat v prudce se zvyšující míře. Jedná se o propojení nehod australských letadel, amerického nouzového přistání, nedávného zřícení v Buffalu i dnešní nehody v Amsterdamu. Nevím, zda se dá nehodám v této fázi zabránit, ale brzy začne mít problémy řada strojů denně a letecké společnosti by měly být informovány, jakkoliv to v této fázi působí bláznivě!
>
> Na můj minulý mail tiskovému odělení ČSA nikdo nereagoval...
>
> jiří mašek,
> autor knižního bestselleru 2012 Zlatá brána otevřena
>
> _______________________________________________
> 25.2.2009 17:52:58 - 83.148> HTTP/1.1(ssl off) - www.csa.cz
> /cs/portal/company/contacts.htm

From: Mikulecka Romana
Sent: Friday, February 27, 2009 2:41 PM
To: jm@osud.cz
Subject: FW: Zpráva z WWW formuláře - Kontakty
Vážený pane Mašku,

děkujeme za zajímavý podnět. Dovolte mi poukázat na zákon č. 240/2000Sb, tzv. Krizový zákon, který problematiku krizového plánování a řízení detailně rozpracovává a stanoví pravomoci a odpovědnosti orgánů krizového řízení ČR. Znění tohoto zákona můžete najít také na webových stránkách Ministerstva dopravy ČR (http://cep.mdcr.cz/odd540/doc/pravni_predpisy.htm.).

Zároveň bych vás ráda ujistila, že ČSA má předem vytvořené postupy pro zvládání mimořádných situací, stejně jako situací krizových tak, jak jsou definovány ve výše uvedeném zákoně. V plánu ČSA jsou rozpracovány postupy všech zapojených složek ČSA v konkrétních mimořádných situacích, včetně způsobu aktivace Krizového štábu ČSA a dalších podpůrných orgánů. Obdobné plány mají zpracovány i další organizace působící na letišti Praha Ruzyně, se kterými úzce spolupracujeme i při přípravě a aktualizaci našich plánů.
S pozdravem,

Romana Mikulecká
Ing. Romana Mikulecká
Senior inspektor krizových situací

České aerolinie
APC - budova APC, Letiště Ruzyně, 160 08 Praha 6

T: +420 220 116 620
F: +420 220 560 420
M: +420 724 336 731

Dopravíme vás spolehlivě za vašimi obchodními i osobními cíli. Sledujte nabídky na www.czechairlines.com.

Vážená paní Mikulecká,
díky za Vaši reakci ... ale úplně jste zřejmě neporozuměla..

Prosím, věnujte tomu pozornost, i když se Vám to bude zdát při prvním čtení trošku jako sci-fi.. během následujících měsíců a let se pravděpodobně přesvědčíte, že je to pravda, jen se obávám, zda s tím potom něco půjde ještě dělat a v podstatě ani nejsem přesvědčen, zda s tím lze něco dělat nyní... přesto považuji za svou (občanskou) povinnost ve chvíli, kdy jsem k těmto zjištěním nějak dospěl (neptejte se prosím nyní jak, to je na dlouho) a nějak je rozpracoval, předat to tam, kam to patří.

Na ČSA jsem psal již dvakrát, pokoušel jsem se různými způsoby, naposledy přes tiskové oddělení, žádná reakce...

Problémy, které lze očekávat v případě letecké přepravy většími dopravními letadly (a jejichž četnost se začne prudce zvětšovat):

- náhlé výpadky tahu motoru, resp. často u obou motorů naráz
- exploze tlakových lahví na palubě
- problémy s navigací (půjde zejména o to, že výškoměry nebudou ukazovat správnou výšku, problém bude zejména s módy poloautomatických či automatických navigovaných přistání)
- signalizace požáru na palubě či problémů s elektroinstalací (mnohdy půjde o plané poplachy)
- skutečné požáry na palubě, nebo požáry motorů
- problémy s hydraulikou vysouvání podvozků
- problémy při startech, zejména v letním počasí.. přehřívání motorů indikované na teploměrech a možná exploze (v takovém případě je nutné začít chladit ihned letadlo vodou)
- může se stát, že bude dokonce docházet k výpadkům sledování letadel na radiolokátoru ŘLP..

V den, kdy dojde náhle ke katastrofám více jak dvou či tří letadel naráz, je třeba okamžitě vydat zákaz startů dalších letadel. Vše souvisí také s denní či noční hodinou, (v období leden - březen) jsou krizové zejména vzlety a přistání kolem 10.30-12.30 seč a 21-23 seč.

Nevím, zda Vás toto zajímá a zda je vůbec v možnostech našeho (či jakéhokoliv) národního dopravce na to adekvátním způsobem reagovat. Nedokážu říci, jak rychle to půjde, ale poslední poměrně zváštní havárie mne ubezpečují v tom, že "už je to tady". Této problematice se soustavně věnuji zhruba 10 let, nemá to nic společného s nějakým věštectvím či jiným druhem šarlatánství.

Stejným způsobem jsem predikoval již před lety zvýšení počtu požárů u automobilů, zejména pak těch jezdících na naftu (autobusy, tiráky). Ve statistikách můžete porovnat skutečný prudký nárůst těchto nehod a požárů, zejména pak na dálnicích.

Ti nejvýše postavení to velmi pravděpodobně vědí (na úrovni politiky i výzkumu), bohužel před ostatní částí společnosti je to důsledně zatajováno a byla vymyšlena hra na "globální oteplování".

Pokud vím, k nějaké závažné nehodě ČSA by zatím dojít nemělo, ale ostatní letecké společnosti čeká pořádný tobogán ve smyslu výše uvedeného.
Z mne známých důvodů půjde o zvýšenou míru potíží zejména o "jižních" aerolinií... Austrálie, Nový Zéland, Argentina, JAR, Indonésie, Čína.

Přeji Vám zdar ve Vaší práci, hodně štěstí a dříve či později Vám jsem k dispozici, byť stále ještě připouštím možnost, že se pletu (byl bych vskutku rád). Další měsíce a roky ukáží, jak jsme na tom.

V úctě,
jiří mašek
telefon



 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.